Sunday 16 September 2012

sedang menunggu masa nak kena balik asrama . macam mana la kehidupan kat asrama nanti .masa duk kat rumah asyik kena marah ngan umi ngan abah . they said i'm lazy . hmm .sorry la umi abah . semakin besar nih rasa semakin malas plak .ngokngek punya anak . macam mana la rupa result trial aku .holah study last minute blako .bajet koya nak buleh 11A .pranga habih hampeh dah aku ni .last minute baru reti nak kalut .banyak sangat mslh ttiba menimpa aku lately .saem hk ajim baik nga aku ttba wat dont know ko aku .xtaw la bkpo .kalu aku saloh oyap la saem wei .n kalu mg saloh aku maafkan .tp harapnye buke sbb result mg hk gempak la jgk tu mg tggl saem .sapa ati .aku nak wat sabar jh loni .sbb what should i say ? Allah suka hamba yang pemaaf . so aku nak jadi hamba hk lagu tu .susah deh hidup bermasyarakat .n aku harap saem aku tak kan benci aku sbb adeck aku .hak aku la kan nak berangkat ngan sapa pom . pape pun aku harap sangat my GG always happy together .no hating .always loving .kekadang aku terfikir la jgak ,apa maksud sebenar persahabatan ? sesuatu yang misteri ? cemical bond yang boleh dipisahkan dengan perbalahan ? atau suka ngila skali ?makan skali ?present ? or what ? aku betol2 xpaham ? perhubungan apa ni ? Allah akan memakbulkan doa kita right ? so aku harap yang doa aku dimakbulkan .aku harap segala persengketaan antara kami terhapus .aku tak suka marah dan benci kat orang .sbbnye aku tak nak benda tu jd kat aku .tp benda tu yang selalu jadi kat aku .aku tak pandai nak hidup dalam dunia tanpa kawan n teman .kalau kawan2 aku tak de suram sangat hidup aku .diorang xpela .ramai orang yang kwn nga  diorang .dear GG .dont ever separate .hepy belated nvermonth kawan .kawan atau sahabat ? maaf la sebab aku manja sangat .sorry la sbb ngaju jd hobi aku .sorry la sebab menyerabutkan pok mg dengan peranga n kehadiran aku .time to go .keyboard off !

No comments:

Post a Comment