Saturday 21 July 2012

nothing

nothing to write actually .
cuma nak typing a few words before i rest n sleep .
pagi esok ,persekolahan semasa bulan ramadhan akan bermula . starting as usual 7.30 a.m until 1.50 dah habis .bulan puasa ni habis awal skit sbb kne pergi solat hajat berjemaah kat masjid .
bak kata cikgu ,usaha saja tak kan membuahkan hasil .kenalah doa pada sang pencipta supaya permudahkan perjalanan kehidupan kita dalam mengejar kejayaan .
aku pun dah buat keputusan untuk tak berulang .stay kat asrama is better . 
insyaAllah .tak dapat balik seminggu skali bulan puasa ni merupakan jihad kami sebagai penghuni asram .may Allah bless jihad kami .
all teachers in my school cakap yang result exam this year kurang baik brbanding tahun lps .
duhai cikgu yang disayangi .. kami pun tak nak menjatuhkan maruah sekolah yang sedanng berda di puncak gemilang nih .
namun salah kami juga sebab kami always playing .
semua kata2 tekanan yang cikgu bagi pada kami ,kami anggap sebagai pendorong semangat kami .
every time anybody sebut pasal  11A+ SPM 2012 ,air mata aq nak meleleh,sbbnye ,aku rasa bebanan tu terlalu berat .
mungkinkah aq dapat memenuhi janji yang telah aku tabur kan pada uni n abah ,pada sekolah ,pada diri aku sndiri ??
every where writen 11A+ .
its pressure .
aku pulak semakin malas dan semakin tewas dalam berjuang .
banyak bendda asing yang menguasai fikiran aq .
melarikan fokus aq untuk nak menggapai kejayaan yang aku impikan itu ,
angan2 yang aku cipta ibarat hanya angan2 .
angan2 yang aku tak nak realisasikan ,
kenapa perasaan malas tu semakin kuat menguasai ?

No comments:

Post a Comment