Thursday 26 July 2012

PLKN

OMG ! Ya Allah . aku terpilih untuk pergi PLKN . sob3 .
seriously ,masa aku cakap kat umi yang aku terpilih rasa cam sebak sgt .
xnak pergi .
kenapa mcm tak ramai pun yang terpilih [ bdk sklh aku ].
weird la .my gang pun mcm aku sorang je yg trpilih .
aku yang dah sememangnye black in kaler lps ni akan transform jd negro la gamaknye .
habis la semua paln aku sepanjang cuti 3 bulan tu .
tapi mungkin ada hikmah dsbalik semua nh kan ?
Allah nak bg staright A+ kat aq ke .
who knows right ?
only Allah yang tahu .
tapi si kecik ni jugak la yang terppilih daripada yang tinggi2 tu .
sodih cek !
nothing else to say kot .
time to tengok tv sambil makan2 .
buku tu kita belai lps nii lah ye .
andai boleh je aq buat surat spital sbb xnak prgi PLKN kan bagus .
ready la untuk hangus kan muka .
tapi sbanarnye aku suka buat benda2 lasak nih .
cuma takot petempatan tu slesa .
kalau sebilik dengan bukan islam gak susahla nak jaga aurat tu .
jaga aurat ok ? not jaga urat .
macam mana la nak hadapi dunia yang kena brkomunikasi dengan llaki sdngkan sblm ni aq xbiasa sangat brkomunikasi ngan laki .
yela ,for 5 years sekolah pompuan only .
sure kekok nanti .
tp ni salah satu prsedian nak mghadapi dunia luar jgk kan ??
thats all ~

No comments:

Post a Comment